سلام مهمان عزیز، اگر این پیغام را مشاهده نموده ای به معنی آن است که شما هنوز ثبت نام نکردی. برای ثبت نام اینجا کلیک کن و از تمام امکانات انجمن ما استفاده کن و لذت ببر.
اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد شوید.


 

ثبت نام


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
راهنمای قدم به قدم Resident Evil: Outbreak - File #2

#1
سناریوی اول- ناحیه تمرین:

کافهJ,S: به جلو رفته تا پیغام Check ظاهر شود. یادداشت‌ها را بخوانید. به سوی پیشخوان بروید و اسلحه کلت را در فایل اول دریافت ‌کنید. یک نقطه ی روشن خواهید دید. نقطه را لمس کنید تا اطلاعات بازیکن خود را به دست ‌آورید. سمت دیگر به سوی پیشخوان رفته و یادداشت‌های بازی معمولی قسمت دوم را بردارید. حالا به جلوی اتاق خواب رفته و یادداشت‌های بازی معمولی قسمت اول را بردارید. پس از اینکه فایل سوم را دریافت کردید به سوی در که به طبقه دوم می‌رسد رفته، پیغام Check را خواهید داشت. در‌های اتاق خواب باز نمی‌شوند. پیغام Check دیگری خواهید داشت. فایل‌ها را خوانده، روی زمین کلید در را خواهید دید. آن را بردارید و روی در استفاده کنید تا درس اول به اتمام برسد.

پله‌های مابین طبقه اول و دوم: به بالای پله‌ها رفته و پس از مقطع اول پیغام Check دیگری خواهید داشت. پیغام را خوانده و وارد ناحیه بعدی شوید.

اتاق کارمندان: به جلو دویده تا پیغام Check داشته باشید. فایل را خوانده  تا درباره AIPC چیزهایی یاد بگیرید.

به سوی گذرگاه دویده تا پیغام Check  دیگری داشته باشید. فایل در مورد کمک به تیم خود برای بلند شدن از روی زمین چیزهایی می‌گوید. گذرگاه پشت بسته می‌شود. به داخل ناحیه رفته و به تیم خود که روی زمین است کمک کنید. به سوی او رفته و کنارش دکمه دایره را زده تا به او کمک کنید. پیغام Check دیگری خواهید داشت. از اینجا می‌توانید به تیم خود بگویید که از آیتم استفاده کنند. وارد صفحه موجودی شده و خون کامل و اسپری را انتخاب کنید. سپس نوشته آخر را انتخاب کرده تا تیم شما از اسپری استفاده کرده و حالش خوب شود. حالا به شما گفته می‌شود که لوله آهنی را از تیم خود بگیرید. صفحه موجودی را باز کرده ولوله آهنی را انتخاب و نوشته اول را  برگزینید. تیم به شما لوله آهنی را می‌دهد. حالا سعی کنید لوله‌آهنی را به تیم خود باز گردانید.


صفحه موجودی را باز کرده و روی لوله آهنی آمده و دکمه مربع را بزنید. حالا به جلوی در دویده تا به طبقه سوم برسید. پیغام Check خواهید داشت. فایل به شما می‌گوید که چگونه در را بشکنید. به سمت در رفته و رو به در ایستاده، به آن ضربه بزنید.(دکمه R2 را نگه‌داشته و دایره بزنید) پس از باز شدن در وارد شده و به بالا رو به طبقه سوم رفته تا به اتاق دیگر برسید.

اتاق نوشیدنی‌ها: به جلو دویده تا پیغام Check دیگری داشته باشید. فایل به شما یاد می‌دهد که آیتم را از تیم سوم که مرده است بگیرید. به سوی سه راهی رفته، صفحه موجودی را کنار جسد باز کرده و اسلحه کلت را از او بگیرید. پیغام Check خواهید داشت. به سوی تیم دیگر رفته و خشاب‌ها را از روی جسد او بردارید. در صفحه موجودی مهمات را برای اسلحه خود بارگذاری کنید تا پیغامی ظاهر شود و سپس به ناحیه بعدی در بالای پله‌ها رفته و وارد انبار شوید.

پله‌های مابین طبقه سوم و پشت بام: روبرو دویده تا پیغام Checkداشته باشید. بازیکن بر روی زمین می‌افتد. حالا به صورت سینه خیز به بالای پله‌ها حرکت کنید و اسپری اول را بردارید. از آن استفاده کرده و اسپری دوم را بردارید. از آن نیز استفاده کنید تا حالتان خوب شود. به بالا، روی پشت بام بروید.

پشت بام: به پایین ناحیه دویده تا پیغام Check داشته باشید. آیتم‌ها را ( اسلحه و خشاب و لوله آهنی و اسپری ) را بردارید واسلحه را مسلح کنید. حالا تمرین نشانه‌روی و تیراندازی حین راه‌رفتن را یاد بگیرید. (دکمه R2 و L1 و جهت دسته را نگه‌داشته و دکمه دایره را بزنید.) به انتهای ناحیه رفته، زامبی را خواهید دید. به او شلیک کنید تا نابود شود و سناریوی اول به پایان برسد.

سناریوی دوم- وحشت: ابتدا به سوی در قهوه‌ای رنگ رستوران بروید. در را شکسته و وارد شوید. در حالت معمولی Alyssa می‌تواند با سنجاق در را باز کند. یادتان باشد مواظب دو زامبی باشید.

کوچه پشتی: حالا وارد رستوران شوید. می‌توانید وارد در پشتی شوید. برای این کار، در را بشکنید.  از در جلویی نیز می‌‌توانید وارد شوید. Alyssa در حالت نورمال می‌تواند در پشتی را با سنجاق قفلی باز کند.

رستوران فیل: دو در بسته اینجا وجود دارد که به آشپزخانه منتهی می‌شوند. یکی از آن‌ها را شکسته وارد شوید. با Alyssa می‌توانید در را باز کنید. وارد شده و از روی پیشخوان، فایل را بردارید. سیم‌چین را برداشته و از در جلویی استفاده کنید تا به ناحیه شروع برگردید. اگر فایل را بخوانید می‌توانید دروازه را باز کنید.

جلوی رستوران فیل: به سوی دروازه دویده و آن را باز کنید. دروازه را می‌توانید با سیم‌چین یا با گرفتن فایل باز کنید. وارد شوید.

ناحیه جنوبی: جلوتر، فیل زامبی حمله می‌کند. او را سریع از پای در آورید و نقشه را کنار تخته اعلانات و خون‌ها را بردارید. از در انتهای ارابه خارج شوید.

ناحیه شمالی: اینجا، کفتار را بکشید. اگر فیل زامبی ظاهر شد او را نابود کنید. چوب و خون را بردارید. وارد ساختمان شده و از در جلوی گذرگاه عبور کنید.

اداره: اسلحه‌ و خون‌ها را بردارید. فیل زامبی دیوار را خراب می‌کند. به او شلیک کنید ولی نزدیک نشوید. سه در اینجا وجود دارد. وارد در انتهای در جلویی شوید. اینجا ناحیه پشتی است. خون و اسلحه را بردارید. اگر با Alyssa باشید می‌‌توانید اسلحه را از کمد دریافت کنید. جارو را بردارید و وارد در کناری شوید.

داخل اداره: اینجا یک بازمانده خواهید دید. اسپری را از کمد بردارید. نزدیک مانیتور، کلید فیل و سپس یاداشت را بردارید. اینجا بازی را توسط دستگاه تحریر قدیمی ذخیره کنید. وارد در دیگر شوید. روی میز یک مجسمه زیبا با علامت دو روی آن خواهید دید. پشت مجسمه روی میز یک مدال وجود دارد، آن را بردارید.

از آیتم روی مجسمه استفاده کنید. عدد یک را خواهید دید. از در روبرو، کنار کمد خارج شوید.

اداره: به بیرون بروید.

ناحیه شمالی: دری سمت چپ صحنه وجود دارد. وارد آن شوید.

ناحیه شرقی: در این ناحیه فندک را روبروی ارابه سمت چپ و فایل را پشت اتومبیل و خون‌‌‌ها را با هل دادن آن به کنار بردارید. برای هل دادن اتومبیل؛ اگر با Mark هستید او می‌تواند تنهایی این کار را انجام دهید و در غیر این ‌صورت از دو بازیکن به صورت کمکی استفاده کنید. از کلید فیل روی در استفاده کنید،  در سمت راست که نزدیکی خون‌ها است باز می‌شود. وارد شوید.

زیر برج کنترل، لوله‌ آهنی را بردارید. داخل برج، اسپری سه تایی و فایل را بردارید. اگر از نوار کاست خالی روی ماشین استفاده کنید فیل در این ناحیه به دام می‌افتد. کلید را برداشته و مستقیم به ناجیه جلویی دروازه مجمع عمومی رفته تا با غولی مبارزه کنید. در حالت آسان، سناریو اینجا به پایان می‌رسد (در صورتی که مسیر را تا اینجا آمده باشید). از در برج کنترل استفاده کنید و وارد شوید.

راهروی اتصالی: خون و پادزهر را برداشته و وارد در نزدیک خود شوید تا در انبارجارو و اسپری و پیف‌پاف و اسلحه و خشاب را بردارید. بازی را ذخیره کنید. به پایین پله‌ها رفته و هیولاها را از پای درآورده و وارد در کرکره‌ای شوید.

گلخانه کروی شکل: در اینجا حشره‌های سمی وجود دارد. مواظب باشید و آن‌ها را سریع از پای درآورید. نزدیک جایی که حعبه را هل دادید سوییچ را فشار دهید و به پایین پله‌‌ها بروید. سپس به بالای جعبه بروید و سوییچ دیگر را فشار دهید. آخرین سوییچ در مرکز ناحیه طبقه اول است. مواظب گیاه‌های گوشت‌خوار باشید. سوییچ را فشار داده، یک تصویر بیرون می‌آید. خون‌ها را برداشته، در بوته‌ها مدال را نیز بردارید. جلوتر رفته و خشاب‌ها را بردارید. به ناحیه اداره برگردید و سپس به ناحیه راهروی اتصالی برگشته و در سمت راست پایین ناحیه را باز کنید و وارد شوید. در ناحیه فیل از ناحیه شرقی و شمالی اداره گذشته و وارد اداره اصلی شوید.

داخل اداره: مدال را روی مجسمه قرار داده و مجسمه آویزان را که روی پانل قرار دارد هل داده خودتان روی آن بایستید. خشاب را برداشته و به ناحیه گلخانه مدور بروید. به اداره برگردید. از ناحیه شمالی و شرقی و راهروی اتصالی بگذرید.

گلخانه مدور: وارد در روبرویی شوید.

دریاچه: اینجا دریاچه‌ای که داخل آن تمساح‌هایی وجود دارد می‌باشد. شما باید با شنا کردن از این ناحیه بگذرید. این کار را سریع انجام دهید و مواظب تمساح‌ها باشید. برای شنا کردن از دکمه R1 استفاده کنید. چوب و خون‌ها را بردارید و به ناحیه بعدی بروید.

مسیر جلوی مناظر قابل رویت: فایل را از روی تخته اعلانات برداشته و سپس خون‌ها را بردارید. وارد منظره قابل رویت بالای پله‌ها شوید.

منظره قابل رویت: در این ناحیه اسلحه شکاری و مدال و اسپری را بردارید و خارج شوید.

مسیر جلوی مناظر قابل رویت: به پایین پله‌ها رفته و کنار ناحیه را بررسی کنید. وارد سوراخ شوید و از ناحیه بگذرید.

جلوی ورودی مجمع عمومی: شیر زامبی را از پای درآورده و مدال، خون‌ها و کلید تمساح را بردارید. به ناحیه قبلی برگردید.

مسیر جلوی مناظر قابل رویت: از کلید تمساح روی در دیگر استفاده کنید ولی وارد نشوید. به جلوی دروازه مجمع عمومی برگردید.

جلوی دروازه مجمع عمومی: وارد در شوید.

ناحیه نمایش: مدال و چاقو را برداشته و فایل‌ها را بخوانید. ضبط صوت سالن نمایش را گوشه‌ی ناحیه بردارید. از چراغ برج کنترل استفاده کنید. شیر زامبی نمایان می‌شود. آن را کشته و خشاب را از دهانه غار برداشته و بیرون بروید.

جلوی دروازه مجمع عمومی: وارد سوراخ شوید.

مسیر جلوی مناظر قابل رویت: وارد در سمت چپ مسیر شوید.

ناحیه شمالی: اگر مدال‌ها را برداشته‌اید وارد اداره شده و از آن‌ها استفاده کنید. اگر نه، وارد در ناحیه شرقی شوید.

ناحیه شرقی: به سوی ناحیه فیل بدوید.

ناحیه فیل:در این ناحیه نوار کاست خالی را بردارید و از آن روی ماشین استفاده کنید. منتظر فیل زامبی شده و سپس از ماشین استفاده کنید تا فیل به دام بیفتد. از در پشتی به پایین ناحیه بروید.

ناحیه راهروی اتصالی: از پله‌ها پایین آمده و وارد در سمت راست شوید.

ناحیه فیل: خشاب و مدال قرمز شیر را بردارید و به ناحیه جلوی دروازه برگردید.

جلوی دروازه مجمع عمومی: از مدال شیر قرمز روی مجسمه شیر سمت چپ استفاده کنید و وارد انبار شوید.

دروازه جلویی: خون‌ها را برداشته، غولی ظاهر می‌‌شود. او را نابود کنید تا ناحیه از وجود زامبی پاک شود. به نزدیکی قطار رفته تا سناریو به پایان برسد.

نکته: اگر در حالت معمولی بازی می‌کنید وقتی دو مدال را در مجسمه قرار می‌دهید کلید شیر را به دست می‌آورید. شما باید منبع برق را قبل از حل‌ معما که مربوط به جریان برق است راه‌اندازی کنید. برای این کار باید به سوی ناحیه مناظر قابل رویت بروید و فایل را بردارید. چهار کد به شما داده می‌شود. به داخل اداره برگشته و از چهار کد روی کنسول استفاده کنید. در ضمن می‌توانید از سوراخ مابین و بین مناظر قابل رویت استفاده کنید زیرا یک ارابه جلوی سوراخ قرار گرفته است و باید ارابه را به کناری هل دهید.

در ناحیه جنوبی از کلید شیر روی در سمت چپ استفاده کنید. در خانه نمایش حیوانات مدال شیر قرمز را پیدا می‌کنید. برای دریافت آن باید منبع برق را راه‌اندازی کنید تا بتوانید لیفتراک را حرکت دهید. برای باز کردن دروازه باید از مدال روی شیر آبی استفاده کنید. برای دریافت آن باید معمای دکمه‌ها را در گلخانه حل کنید. بقیه راه حل‌ها مانند حالت آسان هستند. در روش خیلی سخت برای دریافت مدال شیر آبی باید سه مدال را در مجسمه قرار دهید. در حالت معمولی با وارد کردن سه مدال مجسمه، کلید شیر را برای سوراخ مخفی در تابلوی نقاشی به دست می‌آورید.

سناریوی سوم- درون بدن:

ورودی غربی: ابتدا اسپری و خون‌ها را بردارید و به سوی دروازه بروید.

دروازه اخذ بلیط- ناحیه غربی: جلوی ماشین اخذ بلیط، چسب زخم و اسلحه کلت را در گوشه ناحیه و گل قرمز را در گوشه دیگر ناحیه بردارید. وارد دروازه با تابلوی ورودی شوید.

ناحیه غربی: سمت چپ انتهای صحنه، گل آبی را بردارید. سمت راست انتهای صحنه، نقشه و سپس اسپری را در گوشه بردارید. در مرکز ناحیه چاقو را بردارید. سمت چپ ناحیه خشاب اسلحه کلت را بردارید. جلوی خود دو در خواهید دید، آن‌ها اتاق خواب هستند. سمت چپ مسیر غربی، اتاق مردان و سمت چپ مسیر شرقی اتاق زنان می‌باشد. داخل آن‌ها جارو و اسپری و قطعه سخت و خشاب اسلحه کلت و لوله‌آهنی را بردارید. بازی را ذخیره کنید. در سیاه رنگ سمت راست اکنون بسته است. به پایین سمت راست پله‌ها بروید.

سکو: اینجا سکوی قطار است. در اینجا یک قطار وجود دارد. وسط جاده گیاه آبی را برداشته و زامبی را از پای درآورید. خشاب و اسلحه کلت و کلت قدرتی را از پایین و بالای ناحیه سمت راست و مرکز ناحیه بردارید. گل سبز رنگ را در مرکز ناحیه برداشته و پیف‌پاف را انتهای ناحیه بردارید. دو پله سمت چپ وجود دارد که به ناحیه غربی می‌رسند. وارد مسیر زیر زمینی شوید.

مسیر زیرزمینی: اسلحه تیربار و گل سبز رنگ و بطری را در ناحیه برداشته و سپس کلید کارمندان را بردارید. به بیرون بروید. دو پلکان سمت راست شما را به ناحیه شرقی هدایت می‌کنند.

ناحیه شرقی: گل قرمز و سبز رنگ را در ناحیه برداشته و در اتاق خواب‌ها تیرچه چوبی و اسپری و خشاب‌های اسلحه کلت و فندک و روزنامه شماره سه را بردارید. از کلید سیاه‌رنگ بر روی در سیاه استفاده کنید و وارد شوید. در گوشه ناحیه چوب را بردارید. سمت چپ ‌پله‌ها دو اسپری و اسلحه کلت و فایل که حاوی حل معما است را بردارید. حالا به ناحیه شرقی برگردید.

راهروی کارمندان: در این ناحیه آیتم‌ها را برداشته، در‌های متعددی خواهید دید. به سمت چپ دویده و در را باز کنید. سپس از در پایین سمت چپ ناحیه استفاده کرده و وارد اتاق کنترل شوید، مواظب زامبی باشید.

اتاق کنترل: در کابینت، نقشه را که جلوی در قرار دارد بردارید. جارو و اسپری و گل‌ها را برداشته و جلوتر رفته، خون را بردارید. در گوشه، فایل را برداشته و فایل شماره یک را بخوانید تا حل معما را ببینید. صفحه دوم شامل چهار خط الفبای انگلیسی و صفحه سوم شامل خطوط هشت‌تایی در سه‌تایی می‌باشد.




اتاق کنترل: در کابینت، نقشه را که جلوی در قرار دارد بردارید. جارو و اسپری و گل‌ها را برداشته و جلوتر رفته، خون را بردارید. در گوشه، فایل را برداشته و فایل شماره یک را بخوانید تا حل معما را ببینید. صفحه دوم شامل چهار خط الفبای انگلیسی و صفحه سوم شامل خطوط هشت‌تایی در سه‌تایی می‌باشد.شما باید حروف الفبا را به هم مرتبط کنید.از ردیف های صفحه سوم استفاده کنید یعنی C را به K و به L و سپس به T منتقل کنید.به صورت زیر معما را حل کنید.
C->K->L->D->T

A B C D E F G H

I J K L M N O P <---LINK C TO K

Q R S T U V W X



A B C D E F G H

I J K L M N O P <---NOW LINK K TO L

Q R S T U V W X





A B C D E F G H

I J K L M N O P <---NOW LINK L TO D

Q R S T U V W X







A B C D E F G H

I J K L M N O P <---NOW LINK D TO T

Q R S T U V W X

پس از دریافت کد چهار حرف را سمت راست وارد کنید.فایل را از روی میز بردارید و بیرون بروید.

راهروی کارمندان:حالا به پایین اتاق کار بروید.خشاب های کلت نیرچه بزرگ چوبی و فایل شماره سوم را بردارید.به بیرون بروید.

راهروی کارمندان:در مقابل شما را  به اتاق کار زنان میرساند.در این اتاق چاقو و جارو و گل سبز رنگ را بردارید.از در سمت راست صحنه در مرکز ناحیه که سبز رنگ است استفاده کنید و وارد شوید.

اتاق استراحت:ابتدا کمد ها را برسی کنید.در یکی از انها کد عبور را دریافت خواهید کرد.از فایل شماره سوم کد را وارد کنید و کلید طبقه دوم زیرزمین را بردارید.در این ناحیه روزنامه شماره دوم و خشاب ها را بردارید.از در نزدیک ماشین مواد غذایی خارج و وارد اتاق کارمندان شوید.
وارد در نزدیک خود که بالا سمت راست صحنه قرار دارد شوید.

اتاق خواب:اینجا بسته خون و فایل شماره چهارم و پنجم و گل سبز رنگ را بردارید.به بیرون بروید.

راهروی کارمندان:به رو به روی صحنه در بالا سمت چپ ناحیه بروید.در کناری بسته است. به سمت در اخر رفته و از کلید دوم زیر زمین روی در استفاده کنید و وارد شوید

پلکان مارپیچ:گل قرمز و سبز را برداشته و جلوتر بروید.بسته خون و اسپری را بردارید.به سوی در طبقه اول زیرزمین بروید.
ابتدا ایتم ها را برداشته و به سمت مسیر خشک حرکت کنید.اولین در شما را به محل بازیافت زیاله ها میرساند.انجا اسپری و خشاب اسلحه MAGNUM را بردارید.اینجا هیولاهارا کشته و مسیر خشک را تا انتها دنبال کنید.




اتاق منبع برق اضطراری :
اینجا هندل را برداشته و جلوتر رفته اسپری و جارو  و اسلحه magnum را بردارید.هنوز منبع برق را راه اندازی نکنید.به بیرون بروید.
راهروی طبقه دوم زیر زمین:وارد اب شده و وارد در انتهایی شوید.

اتاق تخلیه آب:به بالای پله ها رفته و از هندل روی ماشین استفاده کنید.پس از خشک شدن آب فایل شماره پنجم و گل سبز رنگ را بردارید.یک سوراخ در لوله وجود دارد.با DAVID میتوانید توسط آیتم
کاست VINYL آن را تعمیر کنید.به بیرون بروید.

راهروی طبقه دوم زیر زمین:مدال خم شده را بردارید و به اتاق منبع برق اضطراری برگردید.

اتاق منبع برق اضطراری :
منبع برق را راه اندازی کنید.ایتم هارا برداشته و به بیرون برگردید.

راهروی طبقه دوم زیرزمین:
به طبقه اول زیرزمین برگشته و به راهروی کارمندان بروید.

راهروی کارمندان:وارد در بالا سمت راست صحنه شوید.

اتاق استراحت:کنسول را برسی کرده  میتوانید معما را حل کنید.شما باید شماره هارا تغییر دهید تا عدد 10 به دست اید.پس از اینکار دکمه ابی رنگ را فشار دهید.حالا بیرون بروید.

راهروی کارمندان:از در آخر استفاده کنید و وارد شوید.

انبار:در اینجا اگر با DAVID هستید نیاز به کاست تعمیر ندارید.اگر با HENCE باشید میتوانید این ناحیه را ندیده گرفته و به سمت سکو بروید.در این ناحیه اسپری پیف پاف و خشاب ها و کاست تعمیر را بردارید.به بیرون رفته و به موتور خانه بروید.از کاست تعمیر روی سوراخ لوله استفاده کنید و دوباره به سوی هندل رفته و از آن استفاده کنید.سپس به جلوی سکو برگردید.

سکو:وقتی به نزدیک قطار میروید یک هیولا به شما حمله ور میشود.ان را کشته و به سمت ناحیه زیر زمینی رفته و در قسمت لینک از مدال خم شده استفاده کنید و وارد واگن شوید.

واگن زیرزمینی:کمی ایستاده تا صحنه ای ببینید.پس از دیدن صحنه به بیرون بروید.

سکو:رو به روی سکو به جایی که قبلا اتش بود رفته و مدال خم شده را بردارید.ان را روی لینک زیرزمینی در ناحیه قبلی استفاده کنید تا قطار راه بیفتد.وارد قطار شوید.

قطار زیرزمینی:یک صحنه خواهید دید. حالا به بیرون بروید.

سکو:به روبرو انتهای سکو رفته و وارد تونل شرقی شوید.

تونل شرقی:هیولاهارا کشته سپس به سوی واگن قطار برگشته تا سناریو به پایان برسد.حالت معمولی و سخت فرق چندانی با اسان ندارد فقط یک سری تغییرات اعمال میشود.ایتم چرخ در برج تهویه یافت میشود.برای دریافت ان باید به بالای اولین نردبان رفته و بالابر اسانسور را فعال کنید.به پایین رفته و به بالای نردبان دیگر بروید.از سکو گذشته و ایتم را بردارید و در بالا از ان استفاده کرده تا فرار کنید.MARK میتواند یکی از جعبه هارا برای راه مخفی هل دهد.



سناریوی چهارم_بازتابی از گذشته:
ابتدا ایتم هارا برداشته و به نزدیکی در رفته صحنه ای خواهید دید.پس از دیدن صحنه خارج شوید.

جلوی کابین:به سمت چپ رفته و تیرچه چوبی بزرگ و گل ابی و فایل شماره اول را سمت راست کابین بردارید.پس از A1 شما نیز بدویدو به سمت مسیر کوهستانی بروید.

مسیر کوهستانی:این مسیری پر پیچ و خم است.ایتم هارا در راه بردارید و زامبی های سبز رنگ را بکشید و به سوی پل بروید

پل معلق:فقط از پل عبور کنید و به ناحیه بعدی بروید.

دروازه پشتی بیمارستان:گل قرمز و سبز و فایل دوم را برداشته و به ساختمان اصلی راهروی طبقه اول بروید.

ساختمان اصلی _ راهروی طبقه اول:پس از کمی قدم زدن در این ناحیه مرد تبر به دست نمایان میشود.از دست او فرار کنید و وارد در شوید.در راه اسپری و گل سبز و قرمز و اسپری پیف پاف و عصا را بردارید.به قسمت پذیرش بروید.

اداره_قسمت پذیرش:به بالا رفته و جعبه را هل داده تا شکسته و فایل سوم را بردارید.گل سبز و ابی و نقشه را سمت راست بردارید.اسلحه خود را مسلح کرده و وارد ناحیه بعدی شوید.

ازمایشگاه:زامبی سبز رنگ را کشته و سرنگ و بطری احیای خون و خشاب و اسپری را بردارید.گذرگاه بسته است زیرا الوار های چوبی جلوی انرا گرفته اند.در راه سرنگ و اسپری و قرص احیای خون  را بردارید و به ناحیه قبلی برگردید.

اداره_قسمت پذیرش:به ناحیه قبلی برگردید.
ادامه دارد...
[تصویر:  re-fan-logo.png]
بهترین انجمن در زمینه بازی Resident Evil
پاسخ



پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
1 مهمان