سلام مهمان عزیز، اگر این پیغام را مشاهده نموده ای به معنی آن است که شما هنوز ثبت نام نکردی. برای ثبت نام اینجا کلیک کن و از تمام امکانات انجمن ما استفاده کن و لذت ببر.
اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد شوید.


 
ثبت نام


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
راهنمايي و حل معماها بازی رزیدنت اویل زیرو

#1
راهنمايي Resident Evil Zero:

● آزاد كردن ربكا از اتاق

- در ابتداي بازي وقتي كه ربكار از دريچه روي سقف قطار پائين ميوفته، شما بايد بجاي شخصيت ربكا كليد ترين رو براي بيلي بوسيله بالابر داخل اتاق ارسال كنيد، اين كليد درب داخل راهروي بعد از اتاق ذخيره را باز ميكنه، در اين اتاق تعدادي گياه و يك نقشه بروي ديوار وجود داره. همچنين داخل كمد يك كيف دستي هست، اما فعلاً از برداشتن اون صرف نظر كنيد. در كنار جايي كه نقشه رو برداشتيد دكمه رو بزنيد تا نردبان پنهان ظاهر بشه. از نردبان بالا بريد، بعد از گذراندن بار قطار، ميتونيد Ice Pick رو برداريد و از طريق بالابر كوچك اون رو بدست ربكا برسونيد.

● باز كردن كيف دستي و پيدا كردن كارت كليدي

- در آشپزخانه، از panel opener براي باز كردن دريچه استفاده كنيد، بعد از كشتن سگ هاي زامبي، در گوشه سمت چپ درب خروجي انگشتر طلايي رو برداريد! از درب خروج بيرون بريد، با بيلي سوئيچ رو زده و و با كمك ربكا اسلحه Hookshot رو برداريد. از اين اسلحه بايد براي دستيابي به سقف از طريق پنجره روبروي پله ها استفاده كنيد. بعد از ورود به دريچه از طريق سقف JEWELRY BOX رو برداريد و بعد از Examine كردن انگشتر نقره اي رو بدست مياريد، حال مي تونيد اين دو انگشتر رو روي كيف دستي براي باز كردن و بدست آوردن كارت كليدي آبي استفاده كنيد.

● ترمز اظطراري قطار

- بعد از باز كردن درب با كارت آبي - بعد از اتمام صحنه - وارد اتاق كنترل قطار بشيد، بعد از انتخاب كركتر، كارت مغناطيسي رو برداريد، به قسمتي كه اسلحه Hookshot رو برداشتيد برگرديد، در اونجا از كارت مغناطيسي براي ترمز اظطراري استفاده كنيد. معماي اين قسمت زياد سخت نيست و يه جور حل معماي رياضيات هست. شما بايد اعداد رو طوري وارد كنيد تا عددي كه در سمت راست درج شده بدست بياد. در بيشتر اوقات براي بيلي عدد 81 هست، شما بايد در ده حركت عدد 81 رو بدست بياريد، هشت بار عدد 9 يك بار عدد 8 و يك بار عدد 1 را بزنيد. براي ربكا هم بايد عدد 36 رو در ده حركت بدست بياريد، 8 بار عدد 4 و دو بار عدد 2. البته به روش هاي ديگه هم ميتونيد اين اعداد رو بدست بياريد.

●‌معماي باز كردن درب هاي سرباز دار

براي باز كردن درب هايي كه جلوي آنها سربازهاي نگهبان هست، بايد بعد از بدست آوردن MO Disk در اتاق پشت ترازوي خوب و بد، دكمه 0A رو روي نيمكت ها بزنيد. محل حروف رو مي تونيد بعد از دريافت MO Disk در ميكروفيلم ها ببينيد.


● معماي شطرنج



به نظر معماي سختي مياد اما در سه حركت ميتونيد اين معما رو حل كنيد. ابتدا شاه سفيد رو به سمت جنوب هل بديد تا از كنار سرباز مشكي بگذره، سپس شاه سفيد رو به سمت شرق و بعد از اون به سمت شمال در موازي رخ سفيد قرار بديد، حال كتاب رو برداريد. -- درست مثه صفحه شطرنجي كه روي ميز هست

● معماي مجسمه حيوانات



مجسمه هاي زير رو به ترتيب با فندك روشن كنيد و سپس وارد درب بشيد:

1- بز كوهي 2- گرگ 3- اسب 4- ببر  5- مار  6- عقاب

Locker Key

بعد از بدست آوردن كليد كمد اون رو روي كمد در جايي كه معماي Gate ها بود، در اتاق اسلحه ها بعد از راهروي عنكبوت ها استفاده كنيد. يه رمز سه رقمي احتياج هست، وارد كنيد 385



● معماي درجه روي در



بعد از پيدا كردن Dial، اون رو از طريق بالابر براي بيلي بفرستيد، حال با بيلي، Dial رو روي در استفاده كنيد. بدست آوردن اين معما از طريق خوندن متن فايل LEECH GROWTH RECORDS امكان پذيره، رمز كلي 4863 هست.

● رمز كامپيوتر

رمز کامپیوتر : 8462
[تصویر:  re_uv1m.jpg]
پاسخ



پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
1 مهمان