۱۴۰۱/۹/۱۰، ۱۱:۱۲ صبح
Resident Evil - Dead Aim
معرفي: Introduction
Resident Evil - Dead Aim يا Biohazard - Gun Survivor 4 - Heros Never Die (به نسخه ژاپني) در 13 فوريه 2003 در ژاپن و در 17 جون 2003 در آمريكا و در 9-ام جولاي 2003 در اروپا از طرف شركت Capcom و Nextech براي كنسول Playstation 2 و Game Cube منتشر شد. اين بازي توسط ؟؟ طراحي و توسط ؟؟ كارگرداني شده. اين بازي در ژانر Survival Horror، تك نفره، سوم شخص كه در حالت هدف گيري (Aim) بصورت اول شخص خواهد بود طراحي شده و قابليت بازي با Guncon رو هم داره.
توضیحات: Gameplay
Resident Evil - Dead Aim در مقايسه با نسخه هاي قبلي در پورت Playstation از لحاظ گرافيك خيلي بهتر هست و ميشه اون رو اولين نسخه Resident Evil دونست كه به هيچ عنوان از تصاوير از قبل تعريف شده استفاده نشده، ولي متاسفانه اين نسخه يكي از ضعيف ترين Resident Evil ها از لحاظ سناريو، كه داراي يك داستان بي سرو ته و تكراري هست، از لحاظ شخصيت ها كه از نظر چهرپردازي افتضاح هستن، تا جايي كه شكل ظاهري كاراكتر ها در دمو ها در مقايسه با ميان پرده ها و در بازي مغايرت داره، از لحاظ سختي و معماها كه به ساده ترين شكل نوشته شده، از لحاظ محيط و Location كه به دو بخش نميرسه، از لحاظ صداگذاري كه بسيار ضعيف هست و از گويندگان مبتدي استفاده شده و از همه مهم تر از لحاظ مدت زمان بازي هست كه به يك ساعت نميرسه.
بازي در كل داراي دو رئيس هست كه رئيس اصلي بازي از ابتدا تا انتها Morpheus هست كه البته كشتن اونا از كشتن زامبي ساده تره، در كل ميشه گفت در تاريخ Resident Evil امتياز بدترين رو از Gamespot كسب كرده. اما تنها حسن اين بازي گرافيك نسبتا خوبه كه خون و چهره زامبي ها به وضوح و طبيعي تر از نسخه هاي قبلي به نظر ميرسه كه امتياز IGN هم به اين علت بود. در كل ميشه گفت Capcom ميتونست با اين شرايط گرافيكي و Game play بازي بهتري رو ارائه بده اما يه جورايي فقط خواسته اين بازي رو از سر خودش باز كنه.
در حالت Easy از مهمات و گياه زيادي برخوردار هستيد و محال هست يكبار Game Over بشيد، هيچ معماي فكري جز از اين اتاق به اون اتاق رفتن و بردن كليد از اين اتاق به قفل! نداره ولي Capcom سعي كرده ژانر جديدي رو روي اين بازي پياده كنه ولي تلاش به گسترش اين بازي نكرده. از نقاط ضعف بارز اين بازي زمانيه كه شما بعد از اتمام بازي در بازي دوم با Fong Lee بازي ميكنيد، به تصوير اينكه سناريوي جديدي آزاد شده، اما Capcom به خودش زحمت عوض كردن دموهاي ميان پرده بازي رو هم نداده، و براي Fong Lee هم دموهاي اصلي بازي با Bruce نمايش داده ميشه.
داستان: Story
اين بازي در آب هاي اقيانوس اطلس در يك كشتي از روبرو شدن Bruce McGivern (عضو تيم U.S. Stratcom براي مبارزه و نابودي Umbrella) و Morpheus D. Duvall (يك محقق كمپاني Umbrella) شروع ميشه كه Morpheus قصد كشتن Bruce رو داره كه Fong Ling (دختر چيني) مانع از اينكار ميشه. تمام كاركنان اين كشتي توسط Morpheus زامبي شدن، كه در ابتداي بازي خود Morpheus تبديل به موجود عجيبي كه داراي نيروي عظيم برق هست ميشه. اين بازي داراي شخصيت اصلي ديگه اي به نام Fong Ling (مامور مخفي چپني از تيم Ministry of State Security) كه مامورت دزديدن كشتي و از بين بردن Morpheus و بدست آوردن Sample رو داره.
معرفي: Introduction
Resident Evil - Dead Aim يا Biohazard - Gun Survivor 4 - Heros Never Die (به نسخه ژاپني) در 13 فوريه 2003 در ژاپن و در 17 جون 2003 در آمريكا و در 9-ام جولاي 2003 در اروپا از طرف شركت Capcom و Nextech براي كنسول Playstation 2 و Game Cube منتشر شد. اين بازي توسط ؟؟ طراحي و توسط ؟؟ كارگرداني شده. اين بازي در ژانر Survival Horror، تك نفره، سوم شخص كه در حالت هدف گيري (Aim) بصورت اول شخص خواهد بود طراحي شده و قابليت بازي با Guncon رو هم داره.
توضیحات: Gameplay
Resident Evil - Dead Aim در مقايسه با نسخه هاي قبلي در پورت Playstation از لحاظ گرافيك خيلي بهتر هست و ميشه اون رو اولين نسخه Resident Evil دونست كه به هيچ عنوان از تصاوير از قبل تعريف شده استفاده نشده، ولي متاسفانه اين نسخه يكي از ضعيف ترين Resident Evil ها از لحاظ سناريو، كه داراي يك داستان بي سرو ته و تكراري هست، از لحاظ شخصيت ها كه از نظر چهرپردازي افتضاح هستن، تا جايي كه شكل ظاهري كاراكتر ها در دمو ها در مقايسه با ميان پرده ها و در بازي مغايرت داره، از لحاظ سختي و معماها كه به ساده ترين شكل نوشته شده، از لحاظ محيط و Location كه به دو بخش نميرسه، از لحاظ صداگذاري كه بسيار ضعيف هست و از گويندگان مبتدي استفاده شده و از همه مهم تر از لحاظ مدت زمان بازي هست كه به يك ساعت نميرسه.
بازي در كل داراي دو رئيس هست كه رئيس اصلي بازي از ابتدا تا انتها Morpheus هست كه البته كشتن اونا از كشتن زامبي ساده تره، در كل ميشه گفت در تاريخ Resident Evil امتياز بدترين رو از Gamespot كسب كرده. اما تنها حسن اين بازي گرافيك نسبتا خوبه كه خون و چهره زامبي ها به وضوح و طبيعي تر از نسخه هاي قبلي به نظر ميرسه كه امتياز IGN هم به اين علت بود. در كل ميشه گفت Capcom ميتونست با اين شرايط گرافيكي و Game play بازي بهتري رو ارائه بده اما يه جورايي فقط خواسته اين بازي رو از سر خودش باز كنه.
در حالت Easy از مهمات و گياه زيادي برخوردار هستيد و محال هست يكبار Game Over بشيد، هيچ معماي فكري جز از اين اتاق به اون اتاق رفتن و بردن كليد از اين اتاق به قفل! نداره ولي Capcom سعي كرده ژانر جديدي رو روي اين بازي پياده كنه ولي تلاش به گسترش اين بازي نكرده. از نقاط ضعف بارز اين بازي زمانيه كه شما بعد از اتمام بازي در بازي دوم با Fong Lee بازي ميكنيد، به تصوير اينكه سناريوي جديدي آزاد شده، اما Capcom به خودش زحمت عوض كردن دموهاي ميان پرده بازي رو هم نداده، و براي Fong Lee هم دموهاي اصلي بازي با Bruce نمايش داده ميشه.
داستان: Story
اين بازي در آب هاي اقيانوس اطلس در يك كشتي از روبرو شدن Bruce McGivern (عضو تيم U.S. Stratcom براي مبارزه و نابودي Umbrella) و Morpheus D. Duvall (يك محقق كمپاني Umbrella) شروع ميشه كه Morpheus قصد كشتن Bruce رو داره كه Fong Ling (دختر چيني) مانع از اينكار ميشه. تمام كاركنان اين كشتي توسط Morpheus زامبي شدن، كه در ابتداي بازي خود Morpheus تبديل به موجود عجيبي كه داراي نيروي عظيم برق هست ميشه. اين بازي داراي شخصيت اصلي ديگه اي به نام Fong Ling (مامور مخفي چپني از تيم Ministry of State Security) كه مامورت دزديدن كشتي و از بين بردن Morpheus و بدست آوردن Sample رو داره.