راهنمای کامل بازی Resident Evil 1 Remake - نسخهی قابل چاپ +- انجمن تخصصی رزیدنت اویل (https://re-fan.ir) +-- انجمن: شيطان مقيم: سري اصلي (https://re-fan.ir/forumdisplay.php?fid=17) +--- انجمن: Resident Evil 1: Remake (https://re-fan.ir/forumdisplay.php?fid=23) +---- انجمن: راهنمايي (https://re-fan.ir/forumdisplay.php?fid=103) +---- موضوع: راهنمای کامل بازی Resident Evil 1 Remake (/showthread.php?tid=162) |
راهنمای کامل بازی Resident Evil 1 Remake - Umbrella - ۱۴۰۱/۵/۱۱ قبل از شروع بازی به شما 2 انتخاب داده شده جیل یا کریس که میشه گفت جیل یعنی ایزی و کریس نرمال تفاوت های بین بازی با جیل و کریس هست اما در کل تفاوت زیادی نیست و راهنمایی برای هر دو هست. راهنمایی: بعد از ورود به عمارت شما خود به خود وارد اتاق شام خوری میشوید و در کنار شما تلگراف سیو هست که می توانید با باطری های سیو که توی بازی زیاد پیدا میشه بازی را سیو کنید و سپس وارد اتاق بعدی شوید جایی که با اولین ادم خوار رو به رو می شوید اگر با کریس هستید سریع از همان دری که امدید و به سالن اصلی برگردید که می بینید هیچ **** نیست از روی زمین اصلحه را بردارید و ان زامبی را بکشید( جیل: برگدید به سالن اصلی و انجا با بری هستید از پله ها بالا بروید و دوباره بیاید پایین بری به شما حرف میزند و سنجاق به شما میدهد که برای باز کردن در هایی است اما با کریس باید کلید های به نام OLD KEY را پیدا کنید تا در را باز کتید) کلید شمشیر در اتاقی که اولین زامبی را کشتید به طرف سمت چپ درب سفید رنگ بروید روی میز خشاب را بردارید و بالا پله ها بروید و 2زامبی را بکشید و تیر کمان را بردارید و تیکه سبز رنگشو ازش جدا کنید و دری که به اتاق طبقه دوم اتاق شام خوری هست را باز کنید می توانید زامبی را بکشد اما چون خشاب کم پیدا می شود همون بهتر که فرار کنید در همین اتاق مجسه ای است که الماس ابی روی ان مجسمه قرار دارد با حل دادن مجسمه ان را به طرف طبقه پایین پرت کنید تا خورد شود الماس را بتوانید بردارید اما الان لازم نیست برداریدش از در بزرگ طبقه دوم اتاق شام خوری خارج شوید و سمت چب و از نرده اول پایین روید و به دری که روی ان نقاشی هست وارد شوید ابنجا 2 زامبی هست بعد از کشتن انها یک دریچه خواهید دید که بالای ان عکس کمانی است که باید ان تیکه ای که از ان تیر کمان برداشتید را رو ان بگزارید تا دریچه باز شود واز پله ها پایین روید سمت چب راست چب شما چیز هایی است در سمتی کتاب را بر میدارید و از سمتی که بعدا به ان خواهیم رسید جایگاهی است که ماسک های مرگ را باید ان جا جایگذاری کنید تا تابوت بیفتد خب وقتی ان کتاب را برداشتید پشت کتاب بگرید و کلید را بگیرید و این کلید در هایی هست که روی ان ها نشان شمشیر است مواد شیمایی کشنده گل حوضچه شما می توانید از هر دری که می خواهید شروع کنید خب من از این در شروع می کنم به سالن اصلی برگدید و وارد در بزرگ سمت راست شوید در اینجا کمد کوچیکی می بیند که ان را به طرف مجسمه حل دهید و ان نقشه را بردارید به اتاقی که در ندارد بروید در انجا شمیر کوچکی را بردارید و قتی زامبی خواستن شما رو بخورن نمی زارد که خون شما را بگیرن و از این شمیشر تو بازی چندین بار پیدا میشه و زمانی که می خواهید برگید زامبی پیدا میشه من ازش فرار کردم ولی می تونید بکشیدش خب حال به در کوچیک بعدی برید تو اینجا از پنجر ها سگ و حشی میاد ولیوقتی از این طرف می خواید برید خیالتون راحت نمیاد ولی اگه بخواید از در قهوه ای بیاید میان تو این اتاق کمد های 2 کشو های کوچیک دیگری می بیند که حلشون بدید و خشاب و شمیشرکوچک را بردارید و وارد در بعدی بشید تو اینجا یه در کوچیک اهنی که با جیل با سنجاقی که بری داده باز میشه اما به کریس باید کلید های OLD KEY رو پیدا کنید که یکی از این کلید ها قبل از این تو ین در اهنی بشید هست در کوچیکی مال حمام دست شویی هست به طرف وان برید و اونجا بله رو بزنید تا زامبی بیدار بشه و با کریس خودت با هاش می جنگی و کلید رو بر میداری اما جیل خود جیل تو فیلمش می کشتش . یه شمیشر هست برای جیل بعد تو همون در اهنی که گفتم برید و در را باز کنید و در انجا گل گیاه می بیند و کیسه سفید رنگ مواد شیمایی که برای کشتن گیاه حوضچه بدرد می خوره برشدارید و از دری که اومدید بر گردید توی 2 در رفتید و در بعدی در بزرگی هست که تو اونجا تفنگ شاتگان وجود داره که اگر با جیل هستید تفنگ رو برداید و برید بیرون از بالا چیزی پایین میاد باید برگردید ولی در ها قفل هستند اینجا بری میاد نجاتتون میده یا میتونید یه تفنگ قلابی شاتگان اونجا بزارید که با کریس مجبورید این کارو کنید فندق برای جیل - سوت سگ در ادامه می فهمید اون تفنگ قلابی کجاست از در بیرون رفته و در اخری رو باز کنید و از اینجا برید بیرون بعد جلو شما چندین در هست فعلن اولین در رو برید اینجا چندید زامبی هست تو اینجا اتاق ذخیره بازی و صندق ایتم های بازی هست خب بهتره بازی رو سیو کنید بعد از اینجا خارج بشید بالای پله های هم چندید در هست به طرف راست برید در اول از این طرف باز نمیشه باید از اون طرف باز بشه در دومی رو برید باز کنید اینجا هم زامبی هست سمت راست دری هست واردش شوید در اینجا می توانید فندق برای جیل پیدا کنید چون کریس خودش از اول فندق داره 1 خشاب هم اینجا پیدا میشه و در اینجا سوت سگ را بردارید و از دری که امدید برگدید تفنگ نارنجک انداز (جیل) خب هیمنجوری برید یک در بزرگ رنگی هست که بعدا با کلیدی باز میشه اینجا اتاق مجسمه هه است که یکی از ماسک های مرگ اینجاست باز جلو برید در دیگری اینجاست این در هم قفل است تو اینجا یکی از اعضای RPD است که با جیل فقط خودشه اما با کریس ربکا هم تو این اتاق هست خب باز جلو برید از این بخش خارج شوید دوباره به سالن اصلی خواهید رسید سمت چب شما در کوچیکی است که یک مامور زامبی شده از یکی از گروه هایی که به ین محل فرستاده شده را می بیند اگر با جیل هستید تفنگ نارنک انداز را پیدا می کنید احتمال دارد این زامبی بیدار بشه بعد از برداشتن اسلحه از اینجا برگرید و دیگه به اینجا کار ندارید مگه این که گل سبز بخواهید کلید بدنه زره خب حالا دوباره به طبقه دوم اتاق شام خوری بروید دری که قبلا نرفته بودید بروید با ان کلید شیر در را باز کنید اولین دری که خواهید دید باید با سنجاق جیل یا کلید های که باید توسط کریس بدست بیاوید در را باز کنید در را باز کنید در اینجا گدان گل سبز است که چندین بار می توان از انبرای سبز کردن خونتان از ان استفاده کنید در اینجا از سوت سگ استفاده کنید سگ ها می ایند سگ ها را کشته و از گردن یکی از سگ ها کلید پیدا خواهید کرد این کلید باید جایگزین کلید دیگری شود قفل در بعدی را باز کنید نرید داخلش از اینجا دوباره به طبقه دوم سالن اصلی میرسید برگید ب اتاق قبلی اینجا چندید زامبی را بکشید از پله ها پایین بروید اینجا باز اتاق ذخیره دیگری است کار هایتان در این اتاق انجام دهید و از این اتاق خارج شوید راه راادامه دهید 2 در میبینید که یکی با سناق جیل و کلید های کریس باز میشه که از اینجا بمی های که مثل شمیشر های کوچیک هست پیدا می کنید وبرای جیل چطور بگم بمب برقی هست تو این اتاق اسلحه شاتگان تقلبی هم پیدا میشه بعدخارج شوید اتاق بعدی باید با کلید که الان می ریم بیاریمش باز میشه از پله ها می ریم بالا و سمت چب میریم 2 در هست ک در اول در اتاق الماس های قرمز و زد که در چشم گوزن و گاو هست هست این در فعلا باز نمیشه در بعدی رو باز میکنیم اینجا همون جایی هست تیره کمان رو برداشتیم هست سمت چپ میریم جلو گل رو بردارید و سمت راست برید بدوید چون زامبی بیدار می شود در این اتاق رو زمین جایگاهی هست که کلیدی که از گردن سگ وحشی بدست اوردیم یا کلیدی که رو زمین هست جا به جا می کنیم این کلید بدنه هست نت های پیانو - اتاق مار - سپر های قهوه ای و طلایی - کلید پشت ساعت اتاق شام خوری دیدار با ربکا ادامه راه هم دری هست که بعدا زمانی برای بار دوم با مار بزرگ رو به رو می شویم و مدال نقره ای رو از کتاب ابی به دست میاریم از اینجا میریم حالا با کلید بدنه در های که با این کلید باز میشه باز می کنیم خب می ریم کنار اتاق شاتگان تقلبی دری که گفتم با کلید بدنه باز میشه رو باز می کنیم سمت راست اتاقی هست که خشاب پیدا میشه و کلید های کریس. بیرون این اتاق دقیقا روبروی این اتاق . اتاق سر ببر هست که الماس ها را اینجا میزاریم سیدی و خشاب شاتگان اینجا پیدا میشه که سیدی تو اخر های بازی به کار میره البته باید 3 تا سیدی پیدا کنید بعد از این اتاق برگردیدهمون دری که از کلید برنه استفاده کردید برید جلو در اینجا رو باز کنید و از کیسه شیمیایی که قبلا پیدا کردید در اینجا برای کشتن گل استفاده کرد اما روی رنگ قرمز بزنید چون رنگ سبز گل های که شما استفاد ه می کنید رو هم از بین میبره از اینجا ماسک دیگری پیدا خواهید کرد از اینجا هم خارج شوید ودری که استفاده نکرده بودید بروید و از بخش خارج شوید سمت چب شما اتاق پیانو هست در اینجا کمد را حل دهید تیکه ای از نت پیانو را پیدا می کنید اما نت نصفه هست برای بدست اوردن بقیه باید ان را در اتاق پیدا می کنید که در ادمه خواهیم رسید به ان بعد از خروج از این اتاق باز سمت چب بروید اشپز خانه برای کریس در اینجا کلید پیدا می شود در اینجا یک در هست که باید از ان طرف باز شود یک اسانسور که بعدن باز میشود . برید سالن اصلی بالا نردها سمت راست در کو چیک اولین در رو برید در اینجا یکی از اعضای گروه RPD که توسط مار زخمی شده وجود دارد که با کریس ربکا هم وجود دارد باید سریع برای او سرم تهیه کنبد همان جایی که در نقشه مشخص کرده اتاق ذخیره بریود و سرم را از قفسه ها بردارید و بعد از ان عضو گروه ار پی دی به شما یک بی سیم خواهد داد با کریس او را به اتاق دخیره خواهیم برد خب بعد از این اتاق که ربکا و عضو گروه ار پی دی را برای اولین بار دیدی به اتاق بعدی میرید در اینجا 2 اتاق هست جلو شما اتا مار است که با کلید پشت ساعت اتاق شام خوری باز میشه ک الان میریم کلید رو بر داریم از اون اتاق الان باید با تیکه بعدی پیانو رو بیارم که گفتیم درب اول مال مار بود در بعدی رو میریم تو اینجا باید با شمع روشن کرنیم و کمد را حل بدیم زامبی رو کشته و تو اینجا بخش بعدی نت پیانور بر مداریم و با نت قبلی ادغام م کنیم از این اتاق بیرون میرم تواتاق بعدی هم که اتاق مجسمه ها هست که چطور مجسمه ها رو قرار بدید تو بخش(( راهنمایی و معما ها برید)) تو این اتا جعبه ای پیدا خواهید کرد وب عد از باز کردن جعبه ماسک مرگ بعدی رو هم پیدا می کنید فعلا بریم سراخ اتاق پیانو و به اتاق پیانو بریم کنار پیانو رو نت ادغام شده استفاده می کنیم با جیل خودش به راحتی پیانو رو میزنه اما با کریس ربکا میاد و به او بله بگویید ( همیشه به ربکا جواب بله بدید تا زنده بمونه) بیرون برید تا و برگردید تا ربکا پیانو رو درست زده باشه و دیوار مخفی بره بالا حالا زیر مجسمه سپر طلایی خواهید دید اینو الان بر ندارید به اتاق شام خوری برید سپر رو برداید و بیایید سپر ها رو جا به جا کنید و سپر طلایی رو به جای قبلی سپر قهوای بزارید تا بتونید ساعت رو تنظیم کنید ساعت رو روی شماره 6 تنظیم کنید تا ساعت کنار بره و کلید اتاق مار بزرگ که قبلا گفتم برید و در رو باز کنید و تو اینجا با مار رو به رو می شوید و ماسک رو بردارید و برید اما با جیل عضو گروه ار پی دی میاد مار می خوردش و شاتگان قوی ترشو بردارید و اگر با کریس هستید و مار زخمی تون کرد بیاید بیرون شما به جای ربکا بازی می کنید و میرید و دوباره سروم میارید اما این بار برای کریس خب حالا برید بیرون از این اتاق کنار اتا مجسمه ها که ماسک رو قبلا گرفتید برید جلو تر دری را می بینید برید داخل واینجا چندین در هست خب حالا کلید بدنه رو دارید برید جلو زیر پله ها نرید برید جلو در اول برید باز 2 در هست سمت را می تونید گل باطری سیو کلید اسپری پیدا کنید و سمت چب اتاق مگس ها و بدست اوردن اسلحه مگنوم اتاق مگس ها هست روی تابلو های مگس هارو جا به جا کنید و تابلوی روبهرو میخ زرد رنگی هست که با مگس زرد رنگ چسپیدن میشه و وقتی مگس ها را جا به جا کردید رو یکی ازان ها بله نه می اید بله را بزنید مگس قهو ای زنده میشود و تابو کنار می رود لوحی بدست می اید که توو قبرسوت استفاده میشه رو قبر سمت راست که 3 تا لوح میده به شما لوح ها رو از سمت راست به چب منتقل کنید و اسلحه مگنوم رو بدست بیاورد از اتاق مگس ها خارج می شویم از پله ها میریم پایینکاری به اتاق ذخیره نداریم میریم جلو در را باز می کنیم زامبی رو می کشیم دعیدی که قهوای است قفل است در بعدی که سبز است را با کلید بدنه باز می کنینم که اتاق مجسمه ها است رمز تابلو ها و به دست اوردن ماسک برای حل این معما باید به رنگ دست بند تانج و گردن بندن نقاشی اخرین تابلو نگاه کنیم وقتی داخل اتاق می شویم اولین تابلو را میزینم و میروی ان طرف اولی و دومی ان طرف را می زنم رو تابو اخر میزنیم یعنی میشه : تابلوی 1 تابلوی 4 تابلوی 5 ماسک رو بر میداریم و با کلید کریس و سنجاق جیل در سیمی رو هم باز می کنیم ومیریم به طرف همون جایکی تیکه از تیره کمان رو اونجا گذاشتم میریم از پله ها پایین ماسک ها رو میزاریم رو جایگاهاشون تابوت میفته میریم پیش تابوت یکی توش میکشیمش و لوح 8 ضلعی رو بر میداریم و می ریم اتاق تابو ها بازاتاق تابلو ها بیرون میریم رو بروی اتاث تابلو ها یه در اهنی هستی بیرون از عمارت یه سگ میاد اینجا و بعد از هندل اول 8 ضلعی اینجا استفاده می کنیم در باز بشه خب حالا دو در داریم اول در کوچیک رو میریم خروس های جهت نما رو تنظیم می کنیم و در ور باز می کنیم اینجا قبرستونی هستکه گفتم لوحی که از اتاق مگس ها بدست اوردیم رو باید اینجا استفاده کرد تا اسلحه مگنوم رو بگیریم باز به راهمون ادامه میدیم جایگاه سیو پیدا می کنیم تو یه کلبه و یه هندل و وقتی برمی گردید یک گنده بک پیدا میشه تیرش نزنید کشته نمیشه فرار کنید و بر گردید به همون جایی که از 8 ضلعی استفاده کردید در بزرگ باز کرده سگ ها را کشته و وارد در شده و اینجا در راه شما اب است از هندل استفاده کرده تا اب بره پایین و برید پایین و ادامه بدید راه رو باز چند تا سگ دیگه و یک اسانسور بدون باطری که لازم هست که شما براش باطری بیارید خب برید جلو جلو وارد در ها بشد این جا 5 گل ابی می بینی که لازمتون میشه منطقه مبارزه با گیاه بزرگ و محلول شیمایی و بدست اوردن کلید اتاق های بعضی از اتاق های عمارت وقتی داخل این بخش شدید چندین در خواهید دید در اول از سمت راست اتاق ذخیره است اتاق سمت چب اتاق 001 هست که کلید می خواهد برید اینجا اتاق جواب معما ها است باید شمع ها را روشن کرده و به بلیارد نگاه کنید و کتاب قرمز رنگ را بردارید و برگردید دری که نرفته بودید برید در اینجا در اول قفل است که در ان زنبور عصب ها هستن در دوم بری در ان هست که فکذ ابنجا وسکر بری رو تهید می کنه بری می خواد جیل رو بکشه که دراخرنظرش عوض میشه البته اگه تا اون زمان شما تو چندین مرحله کمکش نکنید و نمیره برید داخل با بری حرف بزنید به دست شوی حامام این اتاق بروید کلید اتاق 001 را بردارید برید به اتاق 001 مهمات بردارید و اسلحه سلف به توحمام ای اتاق برید اب اون رو خالی و کلید رو برداشته و باز برید به اتاق که بری رو دیدید اینبار زامبی اومده اینجا بکشیدش و کمد ها را بزنید کنار برید پایین پله ها باز برید جلو جعبه های بزرگ ها رو حل بدید تا راه باز بشه برید جلو اینجا کوسه ها هستند سریع فرار کند و به در بزرگ برید و با کلیدی که از وان اتاق 001 گرفتید در رو باز کنید باز پله ها برید پایین اینجا باید شیشه ها رو با اهن ببندید اول برید سراخ دستاگ روشن کنید وبخش اهنی میاد تا نصف پایین بعد برید پشت اینجا 3 تا گزینه میاد بزنید شماره 3 بعد دوباره بزنید رو دستگاه تا شیشه با اهن بوشیده بشه و حالا اب بخش کوسه ها خشک شده بعد اسپری رو بردارید و راهتون رو ادامه بدید در رو باز کنید 2 ر ا است اول برید تو در بزرگ کوسه بدون دارن میمیرند برید انتهای اینجا برید بالا تا کلید رو برداید اما **** بزرگ یکم تکون مین کلید از ترانس میفته حالا باید یه چیزی برق اونجاست حلش بدی بعد دستگاه رو روشن کن تا کوشه بمیره شما کلید اتاق زنبور ها رو بردارید برید اتاق زنبور ها در اول مال اتاق ساخت محلول هست که ورود به اون رمز می خواد رمز 365 هست برید داخل با خودت به تنهایی می سازی اما با کریس باربکا هستی روش ساخت مخلول روی دیوار نوشته و خیلی سادست اتاق 003 و اتاق گیاه 42 کلید اتاق 003 رو باید اول سم پاش رو از دست رمز که افتاده بگیرد و اون طرف لونه زنبور ها برید و سم پاشی کنید و بعد این که زنبور ها کشته شدند کلید اتاق رو ب میداری و در رو باز می کنیم و با کتاب قرمز که از اتاق عنکبوت ها گرفته بودیم اون رو روی کمد کتاب ها میزارم البته اول یه کتا از اون جا بر میداریم و بعد اینه که کتاب رو اونجا گذاشتیم باید کتاب ها رو به ترتیب درست کنید تا کمد سمت چپی کنار بره حالا بازی رو سیو کنید اگر با کریس هستید وارد ان اتاق شوید و بان گیاه بجنگید و قبل اینکه با گیاه بجنگید اول اتاق اولی که کوسه هارو دید یه اتاق پیدا میکنید از اونجا از محلول استفاده میکنید تا ریشه گیاه از بین بره بعد از کشتن گیاه به شما یه کلید دیگه مال در های عمارت که در های مخصوصی رو باز می کنه می گیرم و میریم تو اتاق سیو همین منطقه بازی رو سیو می کنیم RE: راهنمای کامل بازی Resident Evil 1 Remake - Umbrella - ۱۴۰۱/۵/۱۱ بعد از بدست اوردن کلید در اتاق گیاه برگردید به عمارت (دیگه لازم نیست تیکه تیکه چب به راست رو بگم چون قبلا گفتم وا اسم اتاق رو هم گفتم) بروید به اتاقی که گفته بودم اتاق سر گاو سر گوزنه ( بالای اتاق ذخیره بازی که ازش سرم میارید) وقتی وارد اتاق شدید میز ها را به طرف سر گوزن و سر گاو ببرید ولی یه عقاب چوبی نمی گزاد الماس ها را بردارید برید زید عقاب چوب و خودتونو به همین دیوار بچسپونید و برید بالای میز و الماس ها را بردارید از اتاق بیاید بیرون از پله ها بیاید پایین کار به اتاق ذخیره نداشته باشید برید جلو از این بخش خارج شوید وقتی در بازی کردید برید سمت را اولین در رو کار نداشته باشیددری که تو راه روی تنگ رو باز کنید و الماس ها رو بزارید تو جایگا و یک سیدی و یک تیر شاتگان بهتون میده سیدی برای اخر ها بازی هست از اینجا از الماس ابی و زد می تونید استفاده کنید و برای استفاده از الماس قرمز برید به سالن اصلی طبقه پایین در کوچیکی هست کنار در بزرگ که باز نشده بود با کلیدی که بدست اورده وبدید در رو باز کنید برید توی اتاق دیگه زامبی رو بکشید اینجا گل ابی هم اینجا پیدا میشه از کمد جعبه رو برداذید و با الماس قرمز رو جعبه به کار ببرید حالا باید تیکه های که از جعبه افتاده درست کنید روش درست کردنشو می تونید از بخش راهنمایی و معما ها بگیرید که اینجا میزارمشاین عکس مال بخش راهنمایی و حل معماهاست) بعد از باز کردن جعبه کلید رو از جعبع بر دارید برید به اتاق تابلو ها از در سبزش برید بیرون یه می بیند که هنوز باز نکردید قهوه ای رنگه و یه نشانی روشه با اون کلید در رو باز کنید باید چراخ رو روشن کنید تا بتونید ایتم ها را بردارید از اینجا 8 ضلعی دیگری رو برداید ولی شورار لازم دار پشتش خالییه که میریم میاریمش از اتاق بیاید بیرون برید سمت چب در کوچیک رو باز کنید کاری به اتاق ذخیره نداریم برید بالای پله ها سمت چب در اول رو ولش کنید در بعدی رو وارد بشید تو این اتاق در دیگری هست یا اون کلید در رو باز کنید اینجا باید مجسمه رو سر جاش بزاید اول برید پشت اون دیوار دکمه رو بزنید و مجسمه رو حل بدید به طرف جایگاهش در باز میشه برید در رو بازسمت راست یه دریچه به پاین هست ازش به پایین به پرید کتاب قرمز رو بردایرد توش مدال شیر هست خب باز برید دریچه بعدی عنکبوت ها رو بکشید و رو تو همین اتاق ها باطری رو بر دارید برو جلو در ها رو باز کنید به اشپز خونه میرید زامبی ها رو کشته و وارد اسانیور بشد برید بالا در بزگ باز نمیشه برید تو یه در کوچیک مهمات رو برداید و بید از اینجا بریون و اتاق بعدی اینجا همون اتاق تیره کمان رو پیدا می کنی برید همون جایی که کلید بدنه زره رو برداشتید و برید تو در جلو با اون کلید در درو باز کنید اینجا گل پیدا میشه برید جلو خودتون رو برای کشتن مار اماده کنید مار میفته رو کتابخانه کتاب ابی هم پیدا میشه و مدال نقره هم پیدا میشه برگردید به اتاق ذخیره و بازی رو سیو کنید خب باطری ورو امداه کنید که میریم شوار اون 8 ضلعی رو پیدا کنیم. RE: راهنمای کامل بازی Resident Evil 1 Remake - Umbrella - ۱۴۰۱/۵/۱۱ با باطری و هندل سبز برید طرق دری که 8 ضلعی قرمز رو برای باز کردنش به کار بردید و در داخل وارد در بزرگ شوید از در بعدی هم برید فعلا آب اینجا رو بالا نیارید برید از پله ها پایین و بالا بعد برید تو اسانسور اینجا سگ ها رو بکشید یک اسانسور بدون باطری میبیند باطری رو اونجا بزارید از اسانسور بالا برید بازی جای قبلی برگشتید برید در بزرگ اهنی این بار اینجا رو با هندل بالا بیارید برید به طرف اسانسوری که درست کردید حالا یک راه مخفی پیدا شده وارد اونجا بشید وارد اولین در بشید برید جلو یه دستگاه می بیند برای بالا اوردن اسنوره که یه چیزیش کمه باید برید بیاریدش خب برید در بعدی اینجا یک ماموری می بیند کنار این مامور هندل قرمز هست اونو برداید برگدید به عقب به همون در اول بعد برید جلو یه جای ذخیره بازی رو می بیند اینجا چاقو رو بردایرد برید جلو با هند ل قرمز راه رو باز کنید وارد در بعدی بشیدبرید طرف سنگ بزرگ دایره ای بعد با سرعت بدوید که به دنیالتون میادخودتون به کنار بندازید حالا یه راه باز شده برید تو راه بازی و در رو باز کنید اینجا یه عنکبوت بزرگه یه چاقو هم اینجا هست که باید چاقو رو برای باز کردن به کار ببرید برید تو در بعدی اینجا گل ابی هست اگه توسط رتیل زخمی شدید ان رو بخورید بعد برید در بعدی اینجا باز به هندل قرمز نیاز دارید اما این بار باید اون رو 3 باز بچرخونید بعد سری برید کنار چون سنگ به طرف شما حرکت می کنه برید به در بعدی اینجا باید مجسمه رو جاش بیارید اینجا دیوار قرمز میبینید مجسمه رو به طرفش حرکت بدید بع د با هندا اون طرف دیوار اون رو حرکست بدید بعد مجسمه میاد جلو بعد بیاریدش رو دایره وسط بازی تا بشه جاش اورد بعد تابلو میره بالا و یه تیکه رو برداید و برید کنار همون دستگاهی که اسنانور رو فعال کنید همون تیکه ای که از این دستگاه برداشتید این تیکه به چشپونید بعدبزایرد تو دستگاه باید 4 تا شماره بزنید رمزش رو تیکه ای که گاشتید نوشته فکر 4312 باشه مطمان نیستم حالا اسانور درست میشه بیرد تو اسانور بری پیداش میشه با هم میرید پایی اینجا یه در یه پل و صندق ایتم ها زیر پله دستگاه هست همچی له می کنه ولی برید تو در باز با اون گندبگ رو به رو میشن برید تو دری که باز اینجا یه جعبه بزرگ حلش بدید تو دستگاه رو به رو بعد دکمه رو بزنید بعد بردید به جایی که با بری از اسانسور پایین اومدید بری به شما خیانت میکنه و با اسانسور میره اینبار از پله هایی که گفتم برید پیاید و جعبه بزرگ رو به طرف اون دستگاه حل بدید دکمه رو بزنید تا جعبع خورد و یه اصلحه پیدا می کنید اما چون خراب شده قابل استفاده نیست دوبار تو همون د ر کوچیک بریداینجا اون دسته رو بکشید پاین و برید کنار دری که باز نمیشد و اسلحه رو اوجا بزیارید و در باز میشه برید اینجا بگردید شوارو اون 8 ضلعی قرمز رو پیدا کنید و از پله ها برید بالا باز از پله ها برید بالا شما رسیدید به همون کلبه ای که به اون گنده بگ رو به رو شدید برید سالان اصلی عمارت اونجا شواررو با 8 ضلعی قرمز قاط کنید و و 8 ضلعی اول رو هم از کنار در برداید باز بیاید به سالن اصلی برد از نرده ها پایین اینجا دری بود که باز نکردید 8 ضلعی ها رو اینجا به کار ببرید تا در باز به شهبرید تو بازی رو سیو کنید باز برید پایین تا به یه در بریسد در رو باز کنید و ازز نرده ها بیاین پایین اگه جیل هستید بری رو می بیند که اسلحه شو پشتش گرفته می خواد یک دفعه اسلحه شو بطرفت بگیره اما شما می فهمی اسلحشو از میگیری و گنده بک دوباره میاد حال ا به شما 2 انتاخب میده ایا اسلحه بری رو بدید یا نه اگه ندید گنبک بری رو میندازه پاینن اسلحه و عکس خوانوادگیش میفته اگه بدید اون با شما در اخر باز فرار می کنه وقتی دادید هم باید مراقب باشد که که گندبک نندازتش بعد این که گنده بک رو پایین انداختین 4 سنگ رو بندازید پایین تا در باز بشه برید تو در از اسانسور برید پالا اینجا باید از مدال های طلایی و نقره ای استفاده کنید تا اب بره پایین و شما وارد اسانسور بعد یه در می بیند که الان باز نمیشه برید از پله ها پایین بازی رو سیو کنید .... RE: راهنمای کامل بازی Resident Evil 1 Remake - Umbrella - ۱۴۰۱/۵/۱۱ راهنمای کریس : شما در اتاق Mans Dinning هستید. روی میز Ink Ribbon را بردارید. تایپر نیز در این اتاق هست. انتهای این اتاق دری است که باید داخل آن شوید. جلوتر بروید و دمویی ببینید. سپس دشمن را بکشید و از روی جنازه فیلم Kenneth را بردارید. به Hall بروید. دمویی خواهید دید. اسلحه ی کلتی که روی زمین است را بردارید. به مکانی که زامبی دیدید بازگردید و وارد اتاق پشت جنازه ی Kenneth شوید. کنار قفس تیر کلت است و در این اتاق Green Herb نیز وجود دارد. از پله ها بالا رفته و وارد اتاق شوید. در اینجا نیز Green Herb وجود دارد. به سمت راستتان بروید و زامبی را بکشید و به مسیر خود ادامه دهید. از روی مجسمه Golden Arrow را بردارید. مقابل مجسمه نیز تیر کلت وجود دارد. در انتهای راهرو در سمت راست را باز کنید و از آنجا خارج شوید. دشمن را بکشید . Dagger را بردارید. مجسمه را به پایین بیاندازید. از اینجا خارج شده و از پله ها پایین بروید. یک در نقاشی شده وجود دارد که به قبرستان راه دارد. Golden Arrow را بررسی کنید و به انتهای قبرستان بروید و آن را روی سنگ قبر قرار دهید. راهی به زیر زمین باز خواهد شد.. از پله ها پایین بروید و کتابی که زیر تابوت است را بردارید. کتاب را examine کنید . کلیدی بدست خواهید آورد. از قبرستان خارج شوید و به Hall بروید. وارد در بزرگ سمت راستتان شوید . میز را هل دهید و زیر مجسمه بیاورید تا نقشه ی ساختمان را بردارید. از در سمت راست داخل شوید. زیر کمد دوم یک Dagger است. و زیر کمد چهارم تیر کلت است. از در مقابل داخل شوید و وارد حمام شوید. آب وان را خالی کنید و دمویی ببینید. دشمن را بکشید و Old Key را بردارید. به مسیر خود ادامه دهید و وارد در بزرگ شوید. به اتاق مقابلتان بروید و دشمن را بکشید. وارد اتاق زیر پله شوید. در اینجا تیر کلت و فایل و سوخت و Fuel Canteen و تایپر و جعبه وجود دارد. از Mans. E.Stairs خارج شوید و به طبقه ی بالا بروید. دشمن را بکشید و در انتهای راهرو را باز کنید و داخل شوید. Wooden Mount را بردارید. به مسیر خود ادامه دهید و وارد اتاق شوید. Dog Whistle و تیر کلت و فایل در اینجا هست. از اینجا خارج شوید. به اتاق دیگر طبقه ی دوم بروید و Wooden Mount را بالای شومینه بگذارید و با فندک شومینه را روشن کنید و نقشه ی طبقه ی دوم را بدست آورید. در این اتاق Green Herb و Red Herb وجود دارد. از اتاق خارج شده و به Hall بروید. به مکانی که مجسمه را انداختید بروید. از در دیگر آن که با کلید Mansion باز میشود داخل شوید. با Old Key اولین دری که در مقابلتان است باز کنید و به یک حیاط کوچک خواهید رسید. در اینجا از سوت سگ استفاده کنید. سگها را بکشید و Collar را بردارید. آنرا examine کنید. به شما Coin میدهد. آنرا نیز بررسی کنید. به شما Imitation of a key را میدهد. به محلی که تیر تیر کمان را برداشتید بروید و وارد اتاق مرگ شوید. Mansion key نقره ای را بردارید و Imitatin of a key را سرجای آن بگذارید. از اینجا خارج شوید. آخرین در طبقه ی دوم را باز کنید و داخل آنجا شوید. تیر کلت را از روی میز بردارید. جلوتر بروید و یکی از اعضای استارز را ببینید. Dagger را بردارید و از آنجا خارج شوید. به سمت اتاق Drug Rm بروید و با Old Key در اتاق انتهای راهرو را باز کنید. در آنجا Falsh Grenade و Broken Shotgun است. آنها را بردارید. در میز کشو نیز Ink Ribbon است. از اینجا خارج شده و وارد در کناری شوید که با کلید Mantion باز میشود. Falsh Grenade را بگیرید. Dagger نیز در اینجا هست. در اتاق کله ی ببر الماس آبی را بگذارید و تیر شاتگان را بردارید. به اتاق رو به روی اتاق کله ی ببر بروید و Old key و تیر کلت را برداریدو دشمنان را نیز بکشید.از اینجا خارج شوید. به سمت اتاقی که اولین نقشه را گرفتید بروید و از در آن داخل شده و به مسیر خود ادامه دهید. با Old Key در سفید را باز کنید و Chemical را بردارید. از اینجا خارج شده و به اتاقی که اسلحه ی شاتگان است بروید. اسلحه ی سالم را بردارید و اسلحه ی شکسته را سرجایش بگذارید و از آنجا خارج شوید. از در بزرگ عبور کنید و به اتاق تابلوها بروید. تابلو اول نارنجی تابلو دوم بنفش و تابلو سوم سبز باید باشند. بعد روی عکس انتهای راهرو کلیک کنید. ماسک را بردارید. به اتاق سربازان بروید و همه ی مجسمه هارا عقب ببرید و سپس دکمه ی وسط را بزنید. Jewelry Box را بردارید و آن را بررسی کنید. در هنگام بررسی روی دو تیکه قلب را کلیک کنید. ماسک را بدست خواهید آورد. به اتاق بعدی بروید و با کلید Mantion در را باز کنید. ربکا و ریچارد را خواهید دید. برای ریچارد از Drug Rm پادزهر بیاورید. الان در همان اتاق هستید. به جایی که گیاه در آنجاست بروید و Chemical را داخل منبع آب آنجا کنید و گزینه ی Red را بزنید. تا گیاه نابود شود. از دکمه ی Green استفاده نکنید زیرا Green Herb ها نیز نابود میشوند. ماسک را بردارید. به اتاق پیانو بروید و کمد را هل دهید. Musical Score را بردارید. به اتاق سر گوزن بروید و Old Key را از اتاق کناری بردارید و در اتاق دیگر را باز کنید. Fishhook و Lure of a bee را بردارید و با هم Combine کنید. Bee Specimen را بردارید و Lure of a bee را به جای آن بگذارید و Bee Specimen را هم جای Lure of a bee بگذارید. زنبور را بکشید و Wind Crest را بردارید. به مکانی که ریچارد و ربکا را دیدید بروید و از در انتهای آن داخل شوید. به اتاق کوچی سمت چپتان بروید و شمع روی میز را روشن کنید. کمد را هل بدهید و دشمن را بکشید و نیمه ی دیگر Musical Score را بردارید و با آن یکی تلفیق دهید. به اتاق پیانو رفته و از ربکا کمک بگیرید. در حالی که او مشغول زدن پیانو است به Dining Rm بروید و Emblem را بردارید و به اتاق پیانو بروید. ربکا اکنون یاد گرفته است و پیانو میزند و دری باز میشود. جای دو Emblem را عوض کنید. به اتاق Dining بازگردید و Emblem را در سر جایش بگذارید. کنار ساعت بروید و عقربه ی بزرگ را به رنگ قرمز و عقربه ی کوچی را روی رنگ سبز قرار دهید. کلید اتاقی که مار بزرگ در آن است را بدست می آورید. به محلی که اولین بار ربکا را همراه ریچارد دیدید بروید و وارد اتاق مار بزرگ شوید و آنرا بکشید. ماسک را بردارید. ربکا به کمکتان خواهد آمد اگر زخمی شوید. به زیر زمین قبرستان بروید و چهار مجسمه را سر جایشان بگذارید. تابوت به زمین میفتد. به سمت تابوت بروید. در بسته خواهد شد. دشمن را بکشید و تیر شاتگان و Stone & Metal Object را بردارید و از راه اتاق تابلوها به در مقابل در اتاق راهرو بروید. به انتهای مسیر رفته و Stone & Metal Object را در جای خالی بگذارید. در باز خواهد شد. از مسیر سمت راستتان بروید و خروس قرمز را روی W و خروس آبی را روی N بگذارید. در باز خواهد شد. از آن داخل شوید. مستقیم رفته و از در مقابلتان داخل شوید. به مسیر خود ادامه دهید و وارد کلبه شوید. نقشه را از دیوار بردارید. Crank را بردارید. از داخل جعبه Wind Crest را بردارید. در بازگشت لیزا را خواهید دید. او را بکشید و از کلبه بروید. به قبرستان کوچکی که کلاغها آنجا بودند بروید و Wind Crest را روی قبر سمت راست بگذارید و Moon Crest و Star Crest و Sun Crest را بردارید و آنها را بررسی کنید. موقع بررسی کردن پشت این آیتم ها را بررسی کنید و هر سه را در قبر سمت چپ بگذارید. اسلحه ی مگنوم را بردارید و وارد اتاق کوچکی که در آنرا با Stone & Metal Object باز کردید بروید واینبار از در بزرگ وارد شوید. سگها را بکشید و از در مقابلتان بروید و به وسیله ی Crank آب استخر را خالی کرده و و از آن عبور کنید. از آسانسور استفاده کنید. از در سمت راست داخل شوید. از در بزرگ عبور كنيد و از مسير مقابلتان برويد. در ساختمان Residence مقابلتان است. وارد آن شويد.اتاق 001 فعلا بسته است. مقابل آن اتاق Res.Storage است. در اينجا ميتوانيد بازى را ذخيره كنيد. داخل در بزرگ شده و با فندك شمعها را روشن كنيد. روى ميز بيليارد نيز رنگ توپها رمزى است كه در آينده نياز خواهيد داشت. كتاب قرمز را برداريد. از آنجا خارج شويد. جعبه را روى سوراخ قرار دهيد تا گياه شما را زخمى نكند.وارد در كوچك شويد و از راهرو عبور كنيد. در اتاق گالرى بسته است. وارد اتاق 002 شويد. در حمام اين اتاق كليد اتاق 001 وجود دارد . به اتاق 001 برگرديد و باكليد در آن را باز كرده و خارج شويد. در اين اتاق تير و Self defense gun وجود دارد.به حمام اينجا برويد و آب وان را خالى كنيد. كليد اتاق كنترل را بدست خواهيد آورد. به اتاق 002 برگرديد و كمد سمت چپ را به عقب و كمد سمت راست را به راست هل دهيد. از نردبان پايين برويد و جعبه ها را داخل آب بيندازيد. از در بزرگ آهنى عبور كنيد و خود را به اتاق كنترل برسانيد. وارد اتاق شده و از نردبان پايين برويد. روى ديوار نقشه ى اتاق و روى ميز رمز مخزن سوخت است. به ترتيب گفته شره عمل كنيد و آب را خالى كنيد. از در اينجا خارج شويد. به سمت كوسه ها برويد.شاتگان ريچارد را برداريد. سعى كنيد كليد را برداريد. كوسه آنرا به آب مياندازد. دستگاه مقابل را به آب انداخته و برق را روشن كنيد تا كوسه بميرد. كليد اتاق گالرى را برداريد. از در برويد و از نردبان بالا رفته و در را باز كنيد و خارج شويد. وارد اتاق گالرى شويد و Insecticide Spray را از روى جنازه برداريد. از اينجا خارج شويد و به آخر راهرو برويد و نقشه را از روى ريوار برداريد و با اسپرى زنبورها ثا بكشيد. وارد اتاق گالرى شويد و به مكان زنبورها برويد و كليد اتاق 003 را برداريد. وارد اتاق شويد و وسايل را برداريد و از كتابخانه كتاب را برداريد و كتاب قرمز را جاى آن بگذارير و تصوير را بسازيد. درى باز ميشود وارد شويد و گياه را نابود كنيد. از اينجا خارج شويد و رمز اتاق مقابل را نيز وارد كنيد. رنگ سبز عدد 6 و رنگ نارنجى عدد 5 و رنگ قرمز عدد 3 است. در باز خواهد شد. وارد شويد. ربكا براى كمك ميايد. درخواستش را قبول كنيد. كليد را از درون شومينه برداريد. به ساختمان Mantion برگردید. به اتاقی که شومینه اش را روشن کردید و نقشه را برداشتید بروید. با کلید در اتاق بسته را باز کرده و داخل شوید. مجسمه را مستقیم هل دهید و سپس به پشت دیوار سمت راست بروید و دکمه را بزنید و مجسمه را به سمت چپ هل دهید تا در مخفی باز شود. از سوراخ پایین بروید و Last Book Vol.1 را بردارید و روی قبر مقابلتان کلیک کنید تا راهی باز شود. از نردبان پایین بروید. عنکبوت را بکشید. جلوتر رفته و نقشه و تیر شاتگان را بردارید و مسیر را ادامه دهید. وارد راهروی بعدی شوید و پس از کشتن دشمنان پاور آسانسور را فعال کنید. از در انتهای راهرو خارح شوید. به آشپزخانه خواهید رسید. از آسانسور استفاده کنید. دشمنان را بکشید و وارد اتاق کوجک شده و باتری را بردارید. از آنجا خارج شده و به اتاق مجاور بروید. به اتاق عقاب بروید و چراغ را خاموش کنید و الماس زرد و الماس قرمز را بگیرید و به اتاق ببر بروید. الناس زرد را در چشم ببر بگذارید و Mo Disk را بردارید. به اتاق مرگ بروید و دری که قبلا بسته بود را باز کنید. مار را بکشید و Last Book Vol.2 را بردارید. هر دو کتاب را بررسی کنید. 2 مدال به شما میدهد. به هاب بروید. یک در بسته نیز در هال باقی مانده بود. داخل آن شوید و از راهرو عبور کنید. به اتاق انتهای راهرو بروید و دشمن را بکشید و Jewelry Box را بردارید. الماس قرمز را با آن Combine کنید و پازل را درست کنید. کلید اتاق شیر نشان را بدست میاورید. به اتاق شیر نشان رفته و چراغش را روشن کنید. Metal Object را بردارید و به سمت اتاق سوت سگ رفته و ربکا را نجات دهید. سپس به به سمت استخر بروید و از آسانسور پایین روید. باتری آسانسور مقابل را بگذارید و دوباره به سمت استخر رفته و با Crank آب استخر را پر کنید. برگردید و با آسانسوری که باتریش را گذاشتید به طرف دیگر بروید. مکان جدیدی مشخص شده وارد آنجا شوید. از نردبان پایین بروید. وارد در كنار نردبان شويد و به انتهاى راهرو برويد و از در عبور كنيد و در Elvator Power را باز كنيد و Shaft را برداريد. از در ديگرى وارد شويد و مستقيم برويد. انريكو را خواهيد ديد. از روى جنازه اش Crank را برداريد. كنار تايپر راهى است. با Crank مسير را درست كنيد و از در عبور كنيد و اسلحه ى سمت راستتان را برداريد. به اتاق عنكبوتها ميرسيد. عنكبوتها را بكشيد و با همان اسلحه و يا چاقو در مقابلتان را باز كنيد. از آن عبور كنيد. اسلحه را جاى كليد كنار در بگذاريد و وارد شويد. با استفاده از Crank اين مسير را هم درست كنيد. از در عبور كنيد و مجسمه را تا سنگ مقابل هل دهيد و از Crank استفاده منيد و مجسمه را به جلو ببريد و دوباره با Crank سنگ را عقب ببريد. مجسمه را روى دايره ى وسط برده تا جهت درستى بگيرد. سپس انرا سر جايش بگذاريد. Cylinder را برداريد و با Shaft مخلوط كنيد. سپس آنرا بررسى كنيد. رمز 4231 را ميدهد. شايد متغير باشد. برگرديد و اسلحه را هم برداريد و سر جاى اولشم بگذاريد تا در باز شود. Cylinder Shaft را در پاور آسانسور بذاريد و رمز گفته شده را وارد كنيد. از آسانسور استفاده كنيد. از در مقابل وارد شويد. لیزا را خواهيد ديد. يا بكشيد يا فرار كنيد. وارد در باز شويد. در بالاى جعبه ها تير و نارنجك است. جعبه را به درون أسانسور هل دهيد و دكمه ى كنارتان را بزنيد. به كنار آسانسورى كه ازان آمديد برويد و از نردبان پايين رفته و جعبه را به پايين هل داده و خورد كنيد. اسلحه ى شكسته را بردلريد و به محلى كه لیزا را ديديد برويد. از كليد استفاده كنيد تا محل گذاشتن اسلحه بيرون بيايد. سپس اسلحه را روى محل مناسب قرار دهيد تا در باز شود. داخل شويد. جلو برويد و Jewelry Box را برداريد و بررسى كنيد. Stone Ring را بدست مى آوريد. از نردبان بالا برويد و مسير را ادامه دهيد. از نردبان ديگر بالا برويد. به محلى كه اولين بار لیزا را ديديد خواهيد رسيد. Stone Ring را با Metal Object مخلوط كنيد تا Stone & Metal Object را بدست آوريد. به Mantion برگرديد و قبل از بازگشتن Stone & Metal Object ديگر را كه براى باز شدن در گذاشتيد برداريد. به هال بروید و در آهنی بسته را با قرار دادن دو Stone & Metal Object باز کنید. از پله ها پایین رفته و مسیر را ادامه دهید و از نردبان پایین بروید. وسکر و لیزا را خواهید دید. چهار سنگ را به پایین هل دهید. قبر باز میشود و لیزا خود را به پایین پرت میکند. از آسانسور بالا روید و دو مدال گرگ و عقاب را سر جایشان بگذارید تا راهی به زیرزمین باز شود. از پله ها پایین بروید و از آسانسور استفاده کنید. در بزرگ آهنی فعلا بسته است. از نردبان پایین بروید. از در مقابلتان داخل شوید و دشمنان را بکشید و Mo Disk دیگری که روی میز است را بردارید . داخل در سمت راست جیل شوید. وارد اتاق کناری شوید و وقتی X.Ray ها را درست بگذارید رمز Cell را بدست می آورید. پوشه ای روی میز است که روی آن اسامی John و Ada نیز هست. از اینجا خارح شده و به آزمایشگاهی که جنازه ی همان چهار نفر که XRay آنها را مورد بررسی قرار دادید بروید و با کامپیوتر آن به ترتیب اینها را وارد کنید: Login:John Password:Ada دکمه ی اینتر را بزنید و رمز Cell را وارد کنید. دو در را باز کنید. از اینجا خارج شوید و وارد در B2 شوید. Mo Disk را بردارید و روی دستگاه پخش فیلم کلیک کنید. رمزی بدست می آورید. اعداد زوج اعداد بارکد یعنی 8462 . رمز را وارد کنید تا دیوار بالا برود و راهی باز شود. داخل شده و فیلم Keneth را ببینید و کلید آزمایشگاه را بردارید. دو در انتهای راهرو طبقه ی پایین را با آن باز کنید. وارد در بزرگتر شده و Mo Disk را درون دستگاه قرار داده و از آنجا خارج شوید. داخل در کوچک شده و وارد اتاق انتهای راهرو شده و Mo Disk دوم را نیز سر جایش بگذارید. جایی که اتاق X.Ray ها بود یه اتاق دیگری نیز هست. به آنحا رفته و دشمن را بکشید و Mo Disk آخر را هم سرجایش بگذارید و از دری که باز شده داخل شوید. از پله ها پایین بروید. جیل را خواهید دید. به مکانی که حشرات بزرگ را دیدید بروید و Fuel Supply Capsule را بردارید. دقت کنید که وقتی آنرا برداشتید نباید بدویید یا از اسلحه های سنگین استفاده کنید. البته در راه دشمنی نخواهید دید. پس از برداشتن کپسول به اتاقی که Mo Disk سوم را گذاشتید بروید و کپسول را درون دستگاه قرار داده و آنرا پر کنید. البته در راه بازگشت باید به نکات گفته شده توجه کنید. در رفت بدویید اشکالی ندارد. حال کپسول را سر جای اولش بگذارید. به سمت مکانی که Mo Disk را برداشتید بروید و از در بزرگ داخل شده و با کامپیوتر برق را راه بیندازید. از آسانسور استفاده کنید و با وسکر و ربکا و تایرنت رو برو خواهید شد. کلید زندان را از کنار وسکر بردارید و پیش ربکا بروید و جیل را نجات دهید و به سمت در آهنی بزرگ بروید. داخل در بزرگ شده و Fuse Unit را بردارید و آنرادر کنار آسانسور بگذارید و از آساتسور استفاده کنید. SIGNAL ROCKETS را بردارید و ازان استفاده کنید. تایرنت را بکشید و دموی آخر را تماشا کنید. تمام . |